۱۳۴۰ خدمت از طریق میز خدمت به مشترکان ارائه شده است .

98 درصد خدمات درخواست شده از طریق میز خدمت انجام شده است.

آقای سلطانعلی ولیزاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و �اضلاب خوی در گ�تگویی با روابط عمومی شرکت از انجام 98 درصد خدمات درخواست شده از طریق میز خدمت خبر داد.

مدیرعامل شرکت گ�ت به محض ارسال دستورالعمل میز خدمت از طر� �رمانداری محترم کارگروهی در شرکت تشکیل و با هماهنگی های لازم با قسمتهای مختل� شرکت اقدام به راه اندازی میز خدمت طبق دستورالعمل اجرایی گردید. وی همچنین ا�زود همکاران ما در حوزه خدمات مشترکین با نوآوری و تلاش خود توانستند بسیاری از بندهای این دستورالعمل میز خدمت را اجرائی و به مشترکین خدمت رسانی نمایند رئیس هیئت مدیره شرکت خاطر نشان کرد بخشهای از این دستورالعمل که به مرحله اجرا در نیامده زیر ساختهاآماده نبوده که طبق برنامه در سال 98 اجرائی خواهد شد.

ولیزاده در ادامه به درگاههای موجود برای ارائه خدمات غیر حضوری اشاره کرد و ا�زود سایت شرکت ، اپلیکشن همراه آب�ا ، د�اتر پیشخوان دولت ، درگاه 1522 و ... از زیر ساختهای این شرکت برای ارائه خدمات غیرحضوری در راستای تحقق دولت الکترونیک می باشد.

مدیرعامل شرکت محور سنجش ارائه خدمات از طریق میز خدمت را به عواملی چون ش�ا�یت �رآیندی ،پاسخگویی و مسئولیت پذیری ،تسلط بر �رآیند ، زمان �رآیند و نظام مند بودن �رآیند مرتبط دانست و گ�ت تمامی این شاخصها از طریق پرسشنامه سنجش رضایت ارباب رجوع از خدمات که در اختیار مشترک قرار می گیرد ارزیابی می گردد . وی در پایان میزان خدمت ارائه شده از طریق میزخدمت را 271 مورد �روش انشعاب �اضلاب ، 221 مورد �روش انشعاب آب و 848 مورد خدمات پس از �روش عنوان کرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.