پاسخگویی نزدیک به ۵ هزار تماس مشترکین توسط مرکز ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب خوی

نزدیک به 5 هزار تماس مشترکین توسط مرکز 122 شرکت آب و فاضلاب خوی پاسخ داده شده است .

مسئول روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا خوی  گفت : در چهار ماه نخست سال جاری مرکز ارتباط مردمی 122 به 4هزار و 974مورد تماس مشترکین پاسخ داده است .

مجید خلخالی  بیان کرد : از این تعداد تماس تلفنی یک هزار و 792 مورد پاسخگویی،راهنمایی و پیگیری بوده که توسط این مرکز ثبت و انجام شده است .

خلخالی اظهارداشت : از ابتدای سال جاری تا کنون یک هزار و 387 مورد حوادث آب و فاضلاب در سیستم پاسخگویی مرکز 122 ثبت و توسط واحد امداد این شرکت رفع شده است .

وی خاطر نشان ساخت : تلفن ۱۲۲ مرکز امداد و حوادث شرکت آب و فاضلاب در تمام ساعات شبانه روز در اختیار شهروندان بوده و تمام فعالیتها توسط رایانه کنترل می شود به نحوی که تمام مکالمات ضبط شده و با ایجاد یک بانک اطلاعاتی بر اساس شماره تلفن مشترکین آدرسها ذخیره می شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.