پاسخگویی به بیش از ۸ هزار تماس مشترکین توسط مرکز ۱۲۲ آبفای خوی

مرکز ارتباطات مردمی 122 در 8ماه سال جاری 8 هزار و 174 مورد از تماس‌های مشترکان پاسخ داده است.

مهندس سلطانعلی ولیزاده  رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوی در گفتگویی با روابط عمومی شرکت  گفت: خواسته‌های مردم همیشه به عنوان یک دغدغه برای مسوولان شرکت آب و فاضلاب مطرح بوده و سامانه ۱۲۲ به عنوان پل ارتباطی، نظرات مردم و مسئولان را به هم منتقل می‌کند و در راه رفع آن از هیچ کوششی دریغ نمی‌ورزد.

ولیزاده با تاکید بر گسترش اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در راستای شناساندن سامانه ۱۲۲ در بین شهروندان، افزود: آگاهی از وظایف و عملکرد این مرکز باید به گونه‌ای در بین مردم شکل بگیرد تا آنان را در مواقع لزوم و نیاز به دریافت راهنمایی و کمک از کار‌شناسان مربوطه یاری بگیرند.

وی در مورد اهمیت مرکز ۱۲۲ گفت: مرکز اطلاع رسانی و سامانه ۱۲۲ علاوه بر گسترش راههای ارتباطی با مشترکان، نسبت به نظرسنجی از آنان به منظور آگاهی از عملکرد کار‌شناسان و نحوه رسیدگی به حوادث نیز اقدام می‌کند تا گامی برای تعامل و ارتقای ارتباط متقابل مجموعه و مخاطبان برداشته شود. علاوه بر آن، این مرکز در خصوص اعزام نیروهای امداد برای جلوگیری از هدر رفت آب در موارد خرابی شبکه، انشعاب و یا شکستگی لوله‌های آب وفاضلاب اقدام می‌کند. از طرف دیگر این مرکز علاوه بر همکاری با سایرپست‌های امداد، در زمینه‌های مختلف مردم راهنمایی و ارشاد می‌کنند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوی ، در مورد عملکرد 8 ماه این مرکز بیان داشتند: مرکز ارتباطات مردمی ۱۲۲ در 8ماه سال جاری 8هزار و 174 مورد از تماس‌های مشترکان پاسخ داده است؛ مرکز۱۲۲ به طور متوسط در طول شبانه روز پاسخگوی بالغ بر 33 تماس تلفنی است که این تعداد تماس در زمان قطع آب افزون به 100 مورد می‌رسد.

مهندس ولیزاده ، با تاکید به پاسخگویی سریع و دقیق کاربرهای واحد ۱۲۲در مورد موضوعات مختلف آب و فاضلاب افزود: بعد از گرفتن آدرس مشترک و پرسش از چگونگی و نوع حادثه سریعا آدرس برای اعزام اکیپ تعمیراتی به واحد اتفاقات ابلاغ می‌شود.

وی اظهار داشت: قبل از تاسیس واحد ۱۲۲اغلب مشترکین به دلیل عدم آشنایی ، با واحدهای غیر مربوطه تماس می‌گرفتند که این امر موجب سرگردانی مشترک و نهایتا تاخیر در تعمیرات آدرس ابلاغی می‌شد.

ولیزاده با اشاره به مکانیزه بودن فعالیت این مرکز گفت: تمام فعالیت‌ها توسط رایانه کنترل می‌شود به نحوی که تمام مکالمات ضبط شده و با ایجاد یک بانک اطلاعاتی بر اساس شماره تلفن مشترکین آدرس‌ها ذخیره می‌شود.

وی با اشاره به ثبت آدرس مشترکین در مرکز ۱۲۲افزود: چنانچه یکی از مشترکین برای اولین بار تماس گرفته و شماره تلفن و آدرس خود را بدهد بعد از ورود این اطلاعات توسط کاربر در دفعات دیگر بعد از تماس مشترک و اعلام شماره تلفن خود سیستم اتوماتیک آدرس و مشخصات را نمایش می‌دهد.

لازم به توضیح است که مرکز پاسخگویی شرکت آب و فاضلاب خوی شامل شهرهای خوی ، فیرورق ، ایواوغلی ، دیزج دیز و قطور می باشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.