پاسخگویی به بیش از ۳۶ هزار ۸۰۰ تماس تلفنی توسط اپراتورهای مرکز۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب خوی

بیش از 36 هزار 800 تماس  تلفنی توسط اپراتورهای مرکز122 شرکت آب و فاضلاب خوی پاسخ داده شده است

آقای مجید خلخالی مسئول سامانه ارتباطات مردمی شرکت آب و فاضلاب خوی در گفتگویی با روابط عمومی شرکت از پاسخگویی 36 هزار و 826 تماس تلفنی توسط اپراتوارهای مرکز 122 در سال 96 خبر داد .

مسئول سامانه ارتباطات مردمی شرکت آب و فاضلاب خوی پرسش کاربرها را از علت حادثه اجتناب ناپذیر دانست و افزود:هر چه میزان اطلاعات کاربران  از وقوع حادثه آب و فاضلاب بیشتر شود گروه اعزامی مجهز تر بر سر صحنه حادثه حاضر می شوند.

خلخالی افزود: مرکز122 به طور متوسط در طول شبانه روز پاسخگوی بالغ  بر 200 تماس تلفنی است که این تعداد تماس در زمان قطع آب افزون به 400 مورد می رسد.

مسوول مرکز ارتباطات 122  با تاکید به پاسخگویی سریع و دقیق کاربرهای واحد 122در مورد موضوعات مختلف آب و فاضلاب افزود: بعد از گرفتن آدرس مشترک  و پرسش از چگونگی و نوع حادثه سریعا آدرس به منظور اعزام اکیپ تعمیراتی ابلاغ می شود.

 وی 122 را مرجعی  متمرکز برای راهنمایی مشترکین در حوادث آب و فاضلاب عنوان کرد .

خلخالی اظهار داشت : قبل از تاسیس واحد 122اغلب مشترکین به دلیل عدم آشنایی ، با واحدهای غیر مربوطه تماس می گرفتند که  این امر موجب سرگردانی مشترک و نهایتا تاخیر در تعمیرات آدرس ابلاغی می شد.

مسئول سامانه ارتباطات مردمی شرکت آب و فاضلاب خوی با اشاره به مکانیزه بودن فعالیت این مرکز گفت :  تمام فعالیتها  توسط رایانه  کنترل می شود به نحوی که تمام مکالمات ضبط شده و با ایجاد یک بانک اطلاعاتی بر اساس شماره تلفن مشترکین آدرسها ذخیره می شود.

آقای خلخالی   با اشاره به ثبت آدرس مشترکین در مرکز 122افزود: چنانچه یکی از مشترکین برای اولین بار تماس گرفته و شماره تلفن و آدرس خود را بدهد بعد از ورود این اطلاعات توسط کاربر در دفعات دیگر بعد از تماس  مشترک و اعلام شماره تلفن خود سیستم اتوماتیک آدرس و مشخصات را نمایش می دهد.

وی  سیستم گویا  و انتظار مکالمه در راستای  تسهیل و تسریع خدمات به مشترکین  دانست و افزود: تعداد مشترکین  شرکت آب و خوی بیش از 82 هزار فقره می باشد که به منظور ارائه خدمات بهتر به مشترکین سیستم گویا و انتظار مکالمه به کار گرفته شده است.

وی در ادامه افزود:سیستم گویا در مواقع شلوغ که اطلاعیه قطع آب صادر شده یا حادثه  رخ داده توسط رایانه مکالمات از پیش ضبط شده علت وقوع و سایر اطلاعات مورد نیاز را در اختیار مشترکین قرار می دهد واین سیستم به کاربر فرصت می دهد به سایر مشترکین پشت خط سریع تر پاسخ دهد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.